NAPRA NAP

napi mi újság

Utolsó kommentek

  • Rooza: Most már értem, talán sikerült kezessé tennem a kommentdobozt? Mindjárt kiderül.. (2008.03.04. 11:49) Hemzsegnek a gondolatok
  • Rooza: Nagyon nehézkesnek találom ezt a kommentelési formát. Már engedélyeztem, hogy enélkül is menjen a ... (2008.03.04. 11:45) Hemzsegnek a gondolatok
  • Utolsó 20

hasznos

Vissza a rádióhoz
ez egy érdekes oldal,

Friss topikok

  • Rooza: Most már értem, talán sikerült kezessé tennem a kommentdobozt? Mindjárt kiderül.. (2008.03.04. 11:49) Hemzsegnek a gondolatok

Rovatok

nagykapu

Linkblog

Archívum

2008.03.04. 11:40 Rooza

Hemzsegnek a gondolatok

Még dél sincs, és gondolatban már öt-hat bejegyzést írtam, kerestem hozzá fotókat, de leginkább saját képeket készítettem. Fejben. Nem voltál mellettem, hogy hangosan kimondjam, és választ kapjak.

Hogy mi lesz belőle?
Remélem nem fogom elfelejteni estére, és a kivitelezésre is marad időm.

Egy új dobozt tettem oldalra, legalább értem már, hogy mire való a HTML doboz.
Hála a Firefox kiterjesztésnek, még a formázás is gyorsan ment.

Lehet, hogy a korábban hasztalannak tűnő küzdelmek most kamatoznak?

Most vár a napi rutin, de ez is egy külön gondolatkör.

2008-03-04 11:40

2 komment

Címkék: gondolatébresztő


A bejegyzés trackback címe:

https://napra.blog.hu/api/trackback/id/tr64364869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rooza 2008.03.04. 11:45:07

Nagyon nehézkesnek találom ezt a kommentelési formát. Már engedélyeztem, hogy enélkül is menjen a hozzászólás, de mégis itt van. Halvány fogalmam sincs, hogy olvas-e valaki, és hogy mi a véleménye. De ez megint egy külön téma, majd ne felejtsem el megírni.

Rooza 2008.03.04. 11:49:14

Most már értem, talán sikerült kezessé tennem a kommentdobozt? Mindjárt kiderül..
süti beállítások módosítása