NAPRA NAP

napi mi újság

Utolsó kommentek

  • Rooza: Most már értem, talán sikerült kezessé tennem a kommentdobozt? Mindjárt kiderül.. (2008.03.04. 11:49) Hemzsegnek a gondolatok
  • Rooza: Nagyon nehézkesnek találom ezt a kommentelési formát. Már engedélyeztem, hogy enélkül is menjen a ... (2008.03.04. 11:45) Hemzsegnek a gondolatok
  • Utolsó 20

hasznos

Vissza a rádióhoz
ez egy érdekes oldal,

Friss topikok

  • Rooza: Most már értem, talán sikerült kezessé tennem a kommentdobozt? Mindjárt kiderül.. (2008.03.04. 11:49) Hemzsegnek a gondolatok

Rovatok

nagykapu

Linkblog

Archívum

2008.03.03. 02:34 Rooza

Automata blogajánló?

Azt hiszem, nem sokáig fogom ezt így hagyni, még akkor sem, ha csak én olvasom ezt a blogot. Ilyesmit nem lehet egy ész nélküli gépezetre bízni, mert honnan is találhatná ki az én ízlésemet?

Sipirc innen automata...

Szólj hozzá!

Címkék: robot gondolatébresztő ízlés


A bejegyzés trackback címe:

https://napra.blog.hu/api/trackback/id/tr80362887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása